subota, 27. travnja 2013.

Easy cooking: hot-pasta-dog!

Haj!
Evo jedne nove rubrike na Shadow; Easy cooking!
Svako malo pokazat ću vam neki zbilja jednostavan a ukusan recept koji mogu isprobati i manje upućenije osobe u kuhanje od mene. A ja sam tek početnica! ;)
Da vam pojasnim naslov: pašta u hrenovkama (doslovno, i u nazivu). To su špageti provučeni kroz hrenovku. Simple as that!
Na isprobavanje ovakve kreacije, potaknula me jedna slika na fejsu :)
 A sad se bacimo na recept!
Hi!
Here is something new on Shadow; Easy cooking!
Every now and then I'll show some simple recipies that even a total beginner can try.
And to explain this title: hot-pasta-dog are spaghetti tucked in hot dogs!
 Now I'll show you a recipe!

Potrebno/ Needed:
spaghetti
hrenovke/hot dogs
 and for the sauce:
narezani kiseli krastavac/sliced pickle
yogurt
komadići sira/cheese (pieces)

1. Narežite hrenovke na deblje komadiće, kao na slici. Ja sam kupila pet manjih pilećih hrenovki.
    Cut down hot dogs on pieces, like I did on this picture. I bought five smaller chicken hot dogs.

2. Počnite zabijati 2-3 špageta u svaki komadić. Vrlo zabavan i jednostavan proces! :D
    Start stabbing 2-3 spaghetti in each piece of hot dog. It's very funny and simple! :D

Ovako bi trebalo izgledati kada sve hrenovke budu ''punjene''. Kao mini utičnice, hahah :P
It should look like this when you're done with step 2. Like mini plugs, hahah :P

3. Skuhajte ih prema uputstvu na špagetima. U uzavrelu vodu ubacite špagete i kuhajte 7-10 minuta.
    Cook it like you cook spaghetti. In boiling water throw spaghetti and cook for 7-10 minutes.

Servirajte po želji! Ja sam prelila s malo jogurta i dodala nasjeckane krastavce te malo sira :)
Serve as you wish! I put some yoghurt over it and threw chopped pickles and cheese :)

Bon apetite!

Omnomnomnom :P

Paa, znam da ste ogladnili/le, pitanje je: hoćete li napraviti ovo jednostavno jelo za večeru? :D
Soo, I know you are hungry now, but the question is: will you make this simple dish as your dinner? :D

xx, Shadow <3

1 komentar:

Hvala na svakom komentaru, jako mi puno znače! Slobodno pitajte jer uvijek odgovorim ;) / Thank you for each and every coment, they mean a lot to me! Feel free to ask me anything because I always answer ;)