srijeda, 24. travnja 2013.

Mint/ Turquoise inspiration pics!

* 250. post!! *

Haj haj haj :D
Ovaj post je više u stilu ''za odmoriti oči''  jer sam skupila nekolicinu preeeedivnih slikica u mojoj najdražoj boji - tirkiznoj! <3
Fino se zavalite i pasite oči na slikicama s Weheartit-a :D

Hi :D
This post is more like relaxing kind of post. I'm gonna show you some pics in my favourite colour - tirquoise! <3
So you can just chill and enjoy in this pics from Weheartit :D
xx


































-isprobavam najlijepšu haljinu na svijetu u New Yorkeru *.*-

Nema komentara:

Objavi komentar

Hvala na svakom komentaru, jako mi puno znače! Slobodno pitajte jer uvijek odgovorim ;) / Thank you for each and every coment, they mean a lot to me! Feel free to ask me anything because I always answer ;)