utorak, 11. lipnja 2013.

Misslyn Velvet diamond 70

Hej :)
Danas imam jednu slatku nijansu za vas - travnato zelenu (odličan opis :))!
-ovo nisu moji nokti, nego prijateljičini.
Hey :)
Today I have a lovely shade for you - grass-y green (rocking the explanation :))!
- these are not my nail, they're my friend's.

Radi se o Misslynovom laku iz Velvet diamond kolekcije. Još mi je i onaj kraljevsko plavi lakić zapeo za oko ali ga nije više bilo :/.
U svakom slučaju, boja je savršena za proljeće ili nekakav zanimljiv nail art na njoj.
This is Misslyn polish from Velvet diamond. I was eyeing the royal blue one but I coulnd't find it anymore :/.
Anyway, it's a perfect color for Spring or some awesome nail art over it.



Potrebna su mu 2 tanja sloja i obiluje shimmerom. Skidanje nije nikakav problem.
2 coats are needed and it has lots of shimmer. Removing is not a problem.

Hvala na čitanju! / Thanks for reading!
Shadow.

4 komentara:

Hvala na svakom komentaru, jako mi puno znače! Slobodno pitajte jer uvijek odgovorim ;) / Thank you for each and every coment, they mean a lot to me! Feel free to ask me anything because I always answer ;)