srijeda, 26. lipnja 2013.

Tribal + Confetti!

Hej!
Pred nama je još jedna još jedna manikura u kojoj praznim bočicu voljenog L'Oreal Confettisa i pokazujem svoju ljubav prema tribalu!
Neću duljiti, preumorna sam :)
Another mani in which I empty my L'Oreal Confettis bottle and show you how much I love tribal nails!
I'll keep the story short, I'm really tired :)

Bazu za manikuru (gradient) mogli ste jučer vidjeti u ovom postu pa vam ponovan popis lakova nije potreban.
Za tribal sam koristila essence Black is back a šljokice su L'Oreal Confettis.
The base for this mani is gradient and I showed it in yesterdays post so check out there which polishes I used for it.
For tribal I used essence Black is back and the glitter TC is L'Oreal Confettis.





Za tribal sam koristila točkalicu i tanki kistić.
Confettis sam nanijela u dva sloja a TC u jednom debljem.
For tribal I used dotting tool and thin brush (brain blockade, forgot how it's called...)
I used two coats of Confettis and one thick coat of TC.

Neznam što da više kažem osim hvala na čitanju i laku noć!
I don't know what to say anymore except thank you for reading and good night!
Shadow.

Nema komentara:

Objavi komentar

Hvala na svakom komentaru, jako mi puno znače! Slobodno pitajte jer uvijek odgovorim ;) / Thank you for each and every coment, they mean a lot to me! Feel free to ask me anything because I always answer ;)