četvrtak, 27. lipnja 2013.

Simple green look

Hi!
Bit ću kratka, jedva gledam :)
I'll be short, I'm barely tiping :)

Ne radim više eksperimente s make up-om, dosadilo mi je...valjda :)
Ipak, volim staviti s vremena na vrijeme olovku ili gel liner, zabavno mi je kombinirati ih.
I don't experiment with make up that much anymore, I got bored...I guess :)
Still, from time to time, I put on some eye pencil or gel liner, they're fun to combine :)

Koristila sam / I used:
essence Smokey eyes - set so what?!
Alverde eye pencil - 02 green
essence Gel liner - brush





Obojala sam kapak do pregiba lagano sa olovkom i napravila preko toga lagani cat eye. Tako jednostavno.
First I colored my lid with an eye pencil, gently 'till the curve. Then I made a simple cat eye over it. Simple as that.

Hvala na čitanju! / Thanks for reading!
Shadow.

Nema komentara:

Objavi komentar

Hvala na svakom komentaru, jako mi puno znače! Slobodno pitajte jer uvijek odgovorim ;) / Thank you for each and every coment, they mean a lot to me! Feel free to ask me anything because I always answer ;)