četvrtak, 20. lipnja 2013.

Stripes + Gradient

Hej ljudi!
Kao što sam rekla u prošlom postu, pokazat ću vam manikuru koja nije ispala kako sam je zamislila ali je rezultat (prilično) dobar.
As I said in last post, I'll show you a mani that didn't succeed as I wanted, but the final look is (pretty) good.

Koristila sam / I used:
essence That's what I mint!
essence A lovely secret
striping tape and sponge


Nakon 2 sloja mint laka, napravila sam gradient sa lila bojom. Kad se sve osušilo, okomito sam zaljepila striping tape. Opet sam nalakirala mint lak i napravila isti gradient, na vrhu nokta. Ako radite reverse gradient trebate drugi gradient napraviti uz korijen nokta. Ovako je striping tape pustio malo boje i jedino se po tome mogu prepoznati prugice. Oh well, bar sam naučila za sljedeći put ;)
After 2 coats of mint, I made a lilac gradient. After it dryed, I placed striping tape vertical. Then I polished another coat of mint polish over it and made another gradient. I made the same gradient twice, but if you're doing reverse gradient, you should sponge the second gradient on the oposite side of your nail (don't know if I explained well). Oh well, at least I learned a lesson ;)

Čak sam i tutorijal napravila, ali mislim da više nije potreban.
I even made a tutorial, but I don't think you'll need it.

Hvala na čitanju! / Thanks for reading!
Shadow

Nema komentara:

Objavi komentar

Hvala na svakom komentaru, jako mi puno znače! Slobodno pitajte jer uvijek odgovorim ;) / Thank you for each and every coment, they mean a lot to me! Feel free to ask me anything because I always answer ;)