ponedjeljak, 17. lipnja 2013.

Pastel dots.

Yo!
Točkice su mi jedan od najdražih nail artova jer su jednostavne i preslatke. Zato ih vrlo često radim i uvijek u nekim lijepim kombinacijama boja. Ovaj put sam odabrala dve pastelne nijanse; mint i breskvastu (čini mi se da je breskvasta nekakav pastelni neon lakić, kao iz nove ljetne China Glaze kolekcije).
Dots are one of my favorite nail art because they are simple and adorable. I wear them a lot and they're always in some nice color combos. This time I chose two pastel colors; mint and peach ( the peach polish is somewhere between pastel and neon, like new China Glaze collection for Summer).

Koristila sam / I used:
SGGM 159
Eveline MiniMax 803
dotting tool


Nakon dva sloja breskvastog, s tanjim krajem točkalice radila sam mint točkice. Dodala sam jedan sloj TC-a.  (Breskvasti izgleda drugačije u stvarnosti, puno je nježnija boja).
After two coats of peachy I did small dots with minty. I added one coat of TC.  (Peachy looks different in real life, it's more soft color).

Jeej, napokon sam se vratila postanju!
Imam za vas puuuno odličnih manikura koje jedva čekaju da budu objavljene. Što se 365 challenga tiće, njega sam stvarno zapostavila :(  Srećom, pa svaki dan nešto slikam s mobitelom, pa ćete ovaj vikend imati nešto duže postove, u kojima će biti objedinjeni svih pet tjedana ;)
Jeej, I'm finally back on blog!
I have so many awesome manicures, waiting to be published. About 365 challenge; I'm still taking photos, I'll publish them this weekend ;)

Hvala na čitanju! / Thanks for reading!
Shadow.



Nema komentara:

Objavi komentar

Hvala na svakom komentaru, jako mi puno znače! Slobodno pitajte jer uvijek odgovorim ;) / Thank you for each and every coment, they mean a lot to me! Feel free to ask me anything because I always answer ;)