ponedjeljak, 10. lipnja 2013.

Perfect neon pink!

Haj!
Žao mi je što nisam prošli tjedan postala, hvala Bogu škola je gotova za 4 dana, a onda me se nećete moći riješiti :D
Pokazat ću vam, kao što naslov kaže, najsavršeniju neonsku rozu ikad!!
Radi se o SGGM 158!
Hi!
I'm sorry for not posting last week, thank God school is over in just 4 days, and then you won't be able to get rid of me :D
I'll show you, as I said in the title, the most perfect neon pink ever!
I'm talking 'bout SGGM 158!


Potreban mu je jedan deblji sloj, suši se instantno a košta 11,90kn
One thick coat is needed, it dries instantly and its pric is 1.7 eu.

Prava boja je samo na zadnjoj slici, ostale su malo prenarančaste.
Color occurate is only last pic, others are little bit too orange.

Jedna ''friška'' slikica :)
One recent pic :)



Hvala na čitanju! / Thanks for reading!
Shadow.

Nema komentara:

Objavi komentar

Hvala na svakom komentaru, jako mi puno znače! Slobodno pitajte jer uvijek odgovorim ;) / Thank you for each and every coment, they mean a lot to me! Feel free to ask me anything because I always answer ;)