nedjelja, 6. siječnja 2013.

10 things that make me happy!

Volim ovakve postove. Stoga ću ih odsad pisati :)
So,what makes me happy?


Ustajanje ujutro. Pogotovo ljeti. Onaj osjećaj da se grad/mjesto tek budi i da će to biti divan dan, čini me presretnom. I probijanje zvukova vesele dječice koja idu na plažu! Ljetoo!!! *.*


Slatke životinje! Ahh, svi ih volimo!! :)


Sitni detalji koji nam mnogo znače. Vjerujem da ste svi vidjeli sliku na kojoj je beba, kojoj samo ručica viri iz majčinog trbuha i primila je doktora za prst...predivno :')


Nove epizode Pretty Little Liars!!!! Jedva čekam srijedu!!! *.* (na slici je četvrta sezona :D )


Komedije. U zadnje vrijeme non-stop je neka na tv-u i najbolje je fino se uvaliti u dekicu i umrijeti od smijeha :'D


Ljetne manikure. Vrišteće boje, ludi uzorci... opet me udarilo ljeto!

 
Uspomene. Jutros, dok sam trčala, sjetila sam se jedne uspomene iz ljeta i umrla od smijeha. Ono, sama uz more i param se od smijeha! Ništa novo šta se toga tiče, ja ću puknuti od smijeha bilo gdje i, naizgled, bez razloga :)


Funny videos. Čovjek postanje ovisan o njima... Kad vam je dan najgori samo bacite pogled na neki od njih i oraspoložit ćete se! Moj favorit je America's Funniest Home Videos 826 ;)


Planiranje. Ovih dana sve planiram. Od dizanja ujutro pa do postanja. I onaj osjećaj kad na kraju dana staviš kvačice kod svega...oujeah!


Pinterest. Obožavam ga! Predivne slike, inspiracija na sve strane... Ako niste, pogledajte!

*sve slike su sa Googla.

xoxo, Shadow <3

Nema komentara:

Objavi komentar

Hvala na svakom komentaru, jako mi puno znače! Slobodno pitajte jer uvijek odgovorim ;) / Thank you for each and every coment, they mean a lot to me! Feel free to ask me anything because I always answer ;)