utorak, 8. siječnja 2013.

Outfit post!

Hej!
Primjetila sam da volite outfit postove?!
U svakom slučaju pripremam ih nekoliko pa tko želi neka svrati i vidi ;)

Nisam sigurna da li bih se ovako obukla da sam starija. Svejedno se volim obožavam ovako oblačiti!!

klikić na slikić :D

Obožavam ovu košulju!! Marke je Logg, ja mislim da je iz H&M.
Inače nevolim pisati marke i cijenu jer to nikad ne pamtim i dosadno mi je ali ovog sam se baš sjetila :)
Huh, već je puno vremena prošlo od zadnje manikure. Mislila sam jučer napraviti neki water marble ali nisam stigla a danas je SHOPPING DAY!! To bi značilo da ću provesti (doslovno) cijeli dan u trgovini + navečer je zumba tako da je dan totalno busy. Ali, takve dane i volim! Očekujte za nekoliko dana slike mojeg glupiranja po garderobama i oblačenja najčudnijih krpica u dućanu :D
Znam da sam sišla s teme, totalno, ali nemam više šta napisati o kombinaciji... :)
Ali zato imam lijepu vijest da je pred jedno 2 tjedna dolutao mladi mačak na moj trg, pa sam ga uzela pod svoje okrilje :) Tako da su on i Bojana sada ''moje'' mačke ali žive na trgu (da ih dovedem doma, mama bi dobila živčani...). Njegovo ime je Fafi (samo se smijte, ali dvije mačke u Kijcu se zovu Branimir i Mirjana...doduše Mirjanu znate iz mojeg posta o mačićima) i učim ga trikove :D To sam oduvijek željela!!

Uživajte u danu!!
xo, Shadow <3
P.S. Ovaj post sam objavila u 7:30 ujutro!! Obožavam se rano ustajati i tada uvijek pišem postove! :)

Nema komentara:

Objavi komentar

Hvala na svakom komentaru, jako mi puno znače! Slobodno pitajte jer uvijek odgovorim ;) / Thank you for each and every coment, they mean a lot to me! Feel free to ask me anything because I always answer ;)