utorak, 15. siječnja 2013.

Idea for a quick dinner!

Hej!
Ovaj post je brzinski i ispričavam se na svim greškama jer sam ful umorna -_-
Želim  vam zahvaliti na lijepim željama i puse svima :**

Pokazat ću vam ideju za brzu i slasnu večeru koju je vrlo često prakticiram!
 


Priprema: narežite šunku, sir, kisele krastavčiće i ukiseljenu papriku na najsitnije komadiće. U zdjelicu stavljejte jednu po jednu namirnicu između kojih dolijevate malo po malo jogurt. Kada su svi sastojci u zdjeli dobro ih izmješajte. Za to vrijeme u tosteru ili u čemu god pržite kruh, zapržite 2-4 fete kruha ili tosta, ovisi koliko ćete pojesti. Ja sam u smjesu dodala komadiće pršuta, po želji vi možete staviti pomidor i maknuti šunku ako ste vegetarijanac ;)
Poslužite smjesu namazanu na toplu fetu tosta! *.*

Ndam se da ćete isprobati ovu ideju i da ćete uživati kao i ja dok jedete ( pojela sam 5 feta :D ).
xo, Shadow <3

Nema komentara:

Objavi komentar

Hvala na svakom komentaru, jako mi puno znače! Slobodno pitajte jer uvijek odgovorim ;) / Thank you for each and every coment, they mean a lot to me! Feel free to ask me anything because I always answer ;)