subota, 5. siječnja 2013.

DIY: Inspiring things on a cake stand!

Hello!
Ako želite napraviti neki jednostavni DIY u kojem možete izložiti stvarčice koje volite i to besplatno, pročitajte ovaj post!

Kao što ste mogli saznati iz mojeg Favoriti 2012. posta, jedan od mojih najdražih blogova je A beautiful mess i cure su me totalno inspirirale da napravim neki DIY. Elsie je u svojim Home Tour postovima pokazala svoju spavaću sobu i na dvije slike vidjela sam cake stand i nešto izloženo na njemu. Napisala je da je detalji čine sretnom i da voli izložiti lijepe parfeme i neku sitnicu uz njih.
To mi je dalo ideju da i ja to napravim jer volim kada prostor odiše osobom koja je u njemu! :)

Prvi cake stand sam ukrasila samo sa lakovima i svijećama u nude/crvenim/smeđim nijansama. S obzirom da je bilo razdoblje prije Božića, posula sam ''pahuljice'' od sjajnog papira i kao podlogu stavila ukrasnu vatu (neznam naziv za to ali ćete vidjeti na slici na šta mislim ;)).

klikić na sliku :)
Kasanije sam preuredila i stavila glitter lakove. Nažalost, nemam sliku ali je, osim lakova, sve ostalo isto.

Jučer sam uredila najnoviji cake stand koji mi se najviše sviđa:


Nekako vintage a opet moderno... Neide mi opisivanje :D
A evo što se ovaj put našlo u izlogu:

Prvo sam stavila jednu starinsku tkaninu tako da ne oštetim staklo.
Zatim sam nadodavala trenutačno omiljene stvari:
1. Avril Lavigne Black Star - nije mi omiljen parfem (mislim da sam alergična na njega :? ) ali je bočica predivna
2.Essence Holo toping, please 12
3. -||-     Fame fatal
4. -||-     Fateful desire
5. -||-     Cotton candy
6. H&M lip gloss u obliku Božićne kuglice, kupljen u Ljubljani. Miriše na kokos *.*
7. Mašna :) - nosim je na rajfu, pojasu... obožavam mašne!
8. Naočalice - stara igračka :P
9. Svijeće - vanilija *.*

Posula sam sa raznobojnim magnetiziranim konfetima!

Nadam se da sam Vas inspirirala i potaknula da pokažete svoje najlijepše i najdraže stvari na ovako sladak način!

Sada idem malo van uživati, na rolama! :D
Uživajte u ostatku dana <3
xoxo, Shadow :)

Nema komentara:

Objavi komentar

Hvala na svakom komentaru, jako mi puno znače! Slobodno pitajte jer uvijek odgovorim ;) / Thank you for each and every coment, they mean a lot to me! Feel free to ask me anything because I always answer ;)