subota, 12. siječnja 2013.

Can I tell you a lovely secret?

Haj!
Želite znati tajnu?
Nalakirala sam nokte jučer!
I to sa jednim od najdražih lakića ikad - Essence A lovely secret.
Nisam nikakav nail art radila jer sam do nosa u organizaciji rođendana, bloga, sobe, ormara... :)



Ahh, boja lavande sa nekakvim sitnim flekicama u tamnoplavoj boji ali su vidljive ako se pažljivo zagledate. Iz nekog razloga, podsjećaju me na pepeo?!
Uglavnom, blizu je jednom sloju i brzo se suši + ima rozi shimmer u sebi *.*

Evo, sad znate moju tajnu!
A odajte Vi meni jednu, sviđa li vam se lakić?

xo, Shadow <3

Nema komentara:

Objavi komentar

Hvala na svakom komentaru, jako mi puno znače! Slobodno pitajte jer uvijek odgovorim ;) / Thank you for each and every coment, they mean a lot to me! Feel free to ask me anything because I always answer ;)