petak, 11. siječnja 2013.

DIY: winter diary

Hello!
Ovu zimu željela sam obilježiti i zapamtiti po lijepim događajima! Tako da se nakon desetak godina razveselim kad ugledam svoju rukotvorinu :)
Ovaj DIY je vrlo jednostavan a za izradbu trebat će vam:
prazna bilježnica, papir (kolaž, za omatanje... ovisi kako želite da prednja stranica izgleda), škare i ljepilo.
Ja sam uzela jednu staru Barbie bilježnicu i omotala oko prednje korice bijeli A4 papir. Sa unutrašnje strane sam zalijepila krajeve bijelog papira i pokrila sa manjim, crvenim papirom. Igrom slučaja taj omot je ispao kao nekakva futrola, odnosno, može se skinuti, što je odlično jer ću moći bilježnicu iskoristiti i za Spring Diary, recimo ;).
Vi možete oslikati ili ukrasiti prednju stranicu po želji.


U njega sam zalijepila sve uspomene iz ove zime! Dijelove adventskog kalendara (mali papirići na slici), slike sa zimskih šetnji, prvi snijeg,....
Držim ga na stolu u dnevnom boravku tako da svi mogu škicnuti unutra, i ukućani i gosti.

Nadam se da vam se sviđa! :)
xo, Shadow <3

P.S. Jeste li čuli za knjige Warrior Cats? Najbolje knjige ikad!! Ali, nemojte se previše vezati za likove, kao ja, jer ćete puno plakati, kao ja, i biti tužni cijeli dan, kao ja :( Knjiga me zaista dirnula, pogotovo drugi dio, Vatra i led.
Tople preporuke!!

Nema komentara:

Objavi komentar

Hvala na svakom komentaru, jako mi puno znače! Slobodno pitajte jer uvijek odgovorim ;) / Thank you for each and every coment, they mean a lot to me! Feel free to ask me anything because I always answer ;)