ponedjeljak, 7. siječnja 2013.

DIY: a snow falling jar

Hi!
U drugom postu danas, pokazat ću vam kako napraviti slatki poklon ili ukras - sniježnu kuglu!
Možda se sjećate da sam prije napomenula da kugla nije ispala baš najbolje, ali čim pojedemo masline radim novu i poboljšanu! :)
Evo slike sa Googla kako bi trebala sniježna kugla izgledati:



Evo i linka ako želite vidjeti malo drugačiju izvedbu.

Nažalost, ja nisam imala drvce nego sam na poklopac zalijepila sovicu, iza grma, koja promatra dijete.

 Znači, uzmete čistu staklenku, malo manju od moje, i u nju usipajte glitter.

 Neka bude otprilike 4 cm glittera ako je staklenka veličine kao što je ova moja.

 Zatim dekorirate poklopac! Na njegovu unutarnju stranu zalijepite neku malu figuricu, igračku, predmet... :)
 Za lijepljenje koristite neko super ljepilo koje čvrsto drži. Ja sam koristila Uhu Super Glue.

 Pričekajte da se poklopac osuši do kraja prije nego nastavite dalje!

 Zatim natočite vodu u staklenku skoro do vrha. Nemojte do kraja jer kada stavite poklopac, razina vode će se dići!
 Stavite malo tekućeg sapuna da glitter fino, polako pada ;)

 Nanesite ljepilo na rub poklopca i brzo i čvsto zatvorite!

 Prije nego što se pohvalite i pokažete svima kako u vašoj kugli snježi kad je zatresete, testirajte iznad kade tako da ne napravite poplavu u sobi ako nije dobro zatvorena staklenka (da sam barem ja to napravila :D).
To je to!
Nadam se da vam se sviđa tutorijal i da ćete ovaj DIY isprobati!!
xoxo, Shadow <3

Nema komentara:

Objavi komentar

Hvala na svakom komentaru, jako mi puno znače! Slobodno pitajte jer uvijek odgovorim ;) / Thank you for each and every coment, they mean a lot to me! Feel free to ask me anything because I always answer ;)