srijeda, 2. siječnja 2013.

New Year's pedicure!

Hi!
An, nova godina, svježi početak! S obzirom da sam vrlo organizirana, odlučila sam napisati listu stvari koje želim napraviti i jedna od njih je postati svaki dan. To je vrlo zahtjevno, meni, ali me to vrlo usrećuje i definitivno ću se potruditi da me često viđate! :)
Dosta brbljanja!

Odlučila sam u novu godinu ući sa manikurom koja se sastoji od mojih najdražih ''stvari'' za pedikuru: neon, šljokice i cracking.

Koju sam pedikuru napravila, pogledajte u nastavku!



Koristila sam: Golden Rose 115, Golden Rose Fantastic Colour 150  i S.he cracking 002 (crni).

Neon žuti lakić je zapravo za crtanje tako da sam uzela četkicu od jednog starog žutog laka. Trebala su mi 2 sloja.Također i 2 sloja šljokica.
Neznam da li se na slici vidi, ali kroz cracking se lijepo vidi sjaj šljokica.

Toliko o pedikuri, idem spavati :)
 xoxo, Shadow <3

1 komentar:

  1. Ja čekam da mi stigne ovaj cracking lak sa MUA, predobri su mi :)

    Pratim te :*

    http://red-flair.blogspot.com/

    OdgovoriIzbriši

Hvala na svakom komentaru, jako mi puno znače! Slobodno pitajte jer uvijek odgovorim ;) / Thank you for each and every coment, they mean a lot to me! Feel free to ask me anything because I always answer ;)