subota, 29. prosinca 2012.

Favoriti 2012. godine!

Dobro jutro!
Evo i mene natrag! Nakon brojnih obiteljskih ručkova i okupljanja napokon imam vremena objaviti nešto na blogu :D
Da ne duljim, krenimo mi s pregledom mojih favorita ove godine!

Lakovi za nokte

Već dulje vrijeme razmišljam o ovome i uvijek je isti odgovor!
Lak broj 5:
Mr. and Mrs. glitter! (Essence)
Ovim šljokicama sam totalno opčarana. I sada ih imam na noktima!

Lak broj 4:
A lovely secret! (Essence)
Divan proljetno/ljetni lak za kojim sam sad poludila kad sam vidjela ovu sliku. Definitivno ga danas stavljam u kombinaciji sa Lakom br. 5 :) Ima divan rozi shimmer u sebi vidljiv jedino na Suncu a u sjeni izgleda kao sitne točkice. Ugl. *___* luda sam za njim!

Lak br. 3

Fateful desire! (Essence)
Tamno crven lakić, divan za svaku prigodu, trenutačno ga nosim i to je sve ;)

Lak br. 2:
 
Cotton candy! (Essence, Nude glam)
Izmuzla sam prvu bočicu do zadnje kapi! Obožavam ovaj lak, savršen je za svaki dan!

Lak br. 1:
Moj favorit, kupljen prije 12.godina u New Yorku....Zaljubljena sam!!! *_____*

Vrijedni spominjanja još su: Essence got a secret, circus confetti, fame fatal, black is back, holo toping,please, make it golden, on the bright side, SGGM 35 i 123, Rimmel Sky high i najbolji nadlak ikad --> Essence Beter than gel nails!!

Manikure









Uuhh, bilo ih je puno!
 Samo da napomenem, najdraži aceton mi je definitivno Aveo Pure!
Make up

Najdraža maskara: 2000 calorie waterproff
Najdraže sjajilo: Essence XXXL shine True love 15
Najdraža olovka za oči: Essence Kayal Scream green 20
Najdraži labello: Balea Sensitive

Odjeća i obuća

Sve haljine i slatke suknje su mi trenutno najdraže jer se u njima odlično osjećam. Volim i šarene modne dodatke pogotovo naušnice i ogrlice.

Od obuće volim svoje bež čizmice (Božićni poklon, uskoro ću vam ih pokazati), sve japanke i niske bijele (moraju biti šarene) starke - ljubav mog života!! Također obožavam one bijele Snuppy sandale!



Pjesme

Pink - Try
Nicky Minaj - Pound the alarm, Starships,...sve redom!
Cher Lloyd - Want you back i Oath
Christina Aguilera - Your body
Lykke Li - I follow rivers
 Hm, više ih se nemogu sjetit... Uvijek kad ih trebam napisat, blokada... :)

Dućani

H&M, Bershka, Tally Weijl, Accessorize, Dijadema... ima ih :)

Hrana

Moram priznati da hranu sudim po izgledu, tako da me povrće nije privlačilo...
No zavolila sam patliđan (najdraže povrće :)), buču i kupus. :proud:
Ulovilo me neko raspoloženje da želim biti vegetarijanka....budemo vidjeli što će se dogoditi ;)

Bloganje

Otkrila sam puno odličnih blogova, s nekima se i sprijateljila... :D
Najdraži blogovi su mi : Color me Katie & A beautiful mess!
Sprijateljila sam se sa: Nail crazy, Lexie i Angie, Cynical Romantic, Natalsie, Tayom....
Blog se dosta mijenjao u ovoj godini ali sam trenutno najzadovoljnija njime!
Shadow ima svoj Twitter a na Facebook stranici se još radi :)


To je sve čega sam se mogla sjetiti, a ako želite još nešto znati, pitajte me u komentarima.

Idem uživati u danu, nadam se da ćete i vi, Shadow <3

1 komentar:

  1. Tak post nameravam tudi sama narediti, le da bom naredila ločeno najljubše lake in manikure. Mislim, da bo Essence Mr and Mrs Glitter tudi na listi najbljubših lakov 2012.

    OdgovoriIzbriši

Hvala na svakom komentaru, jako mi puno znače! Slobodno pitajte jer uvijek odgovorim ;) / Thank you for each and every coment, they mean a lot to me! Feel free to ask me anything because I always answer ;)