subota, 29. prosinca 2012.

Swatch time: Maybelline Forever strong 14

Hi!
Evo me i drugi put danas :)
Da ne duljim, s obzirom da neznam započeti ovaj post...

Maybelline Forever strong 14


Sedefasta nježno ljubičasta boja, kakvu ja uopće ne volim, našla je svoje mjesto kod moje šogorice :)
Nalakirala je nokte 2 dana prije odlaska u toplice i nakon 5 dana pojavio se tipwear (neznam hrvatsku riječ za to :/ ). Znači nije bilo nikakvih komadića koji su otpadali niti guljenja laka. Laku su potrebna 2 sloja. Relativno brzo se suši tj. ima i bržih.
Ona je vrlo zadovoljna stoga sam i ja :)
Lak sadrži željezo, barem tako piše, u sebi tj. jača nokte. Cijenu neznam jer sam lak dobila na poklon (ne Božićni!).

Jeste li isprobale ove lakove? Volite li ovakve boje?

Voli vas, Shadow <3

Nema komentara:

Objavi komentar

Hvala na svakom komentaru, jako mi puno znače! Slobodno pitajte jer uvijek odgovorim ;) / Thank you for each and every coment, they mean a lot to me! Feel free to ask me anything because I always answer ;)