nedjelja, 30. prosinca 2012.

New Year mani: Fateful glitter

Hej!
Pripremate se za sutra? Kod mene, pripreme su u punom jeku :D
Odlučila sam napraviti ove mustaše:

                                               

 Awesome, jel da? *___*

Idemo mi na manikuru!
Ništa pretjerano, zasad, slatka kombinacija crvene i trobojnih šljokica...

Ne čudite se, poludjela sam sa ukrasima :)
Nakon jednog sloja Essence Fateful desire laka dodala sam dva sloja Mr. and. Mrs. Glitter Essence laka. Ludnica! :)
Jako mi se sviđa ova manikura ali za sutra pripremam nešto luđe *.*

Idem ja nešto izrađivat, inače ću vas udaviti sa smajlićima :P

xoxo, Shadow <3
P.S. Htjela sam napraviti neki Pinterest inspiration post na New Year party temu ali nisam neke naročite slike našla...  S.

Nema komentara:

Objavi komentar

Hvala na svakom komentaru, jako mi puno znače! Slobodno pitajte jer uvijek odgovorim ;) / Thank you for each and every coment, they mean a lot to me! Feel free to ask me anything because I always answer ;)