četvrtak, 20. prosinca 2012.

Christmas mani: Holiday wreath + Jelly sandwich + Glitter ornaments

Kladim se da nikad niste vidjeli ovako dugačak naslov :P

Kao što sam obećala u prijašnjem postu, danas ću vam pokazati nekoliko ideja za Božićne nokte ali na umjetnim noktima :)

Prve dvije manikure sam  radila zajedno tj. u isto vrijeme tako da su zajedno na slikama.

Upozorenje: Slike su mutne i morat ćete ih uvećati!!
Fotić se nešto naljutio na mene i stalno mutno slika usprkos svim opcijama koje ima i koje sam isprobala -.-''


Holiday wreath

Manikuru sam započela jednim slojem Holo topinga (Essence). Nakon što se kompletno osušio, sa tamnozelenim lakom napravite neuredan polumjesečić debljine kistića od laka. Pustite da se osuši nekih 10-ak minuta i zatim sa svijetlo zelenim i tamnozelenim-shimerastim lakom tonirajte grančicu.
Dodajte još par točkica kao kuglice po grani te napravite veliku mašnu.
S obzirom da slike nisu bogzna kakve savjetujem vam da čekirate ovaj tutorijal.

Za glitter sandwich sam koristila essence Fateful desire i Make it golden.

Još imamo treću manikuru!


Klik za jasniju fotku ;)

Vrlo jednostavno: nakon dva sloja SGGM 53 dodala sam jedan sloj Mr. and Mrs. Glitter te sam se trudila rasporediti šljokice pravilno tj. u redove.

Nadam se da ste dobile neke ideje za manikure!

Uživajte, Shadow ;*

Nema komentara:

Objavi komentar

Hvala na svakom komentaru, jako mi puno znače! Slobodno pitajte jer uvijek odgovorim ;) / Thank you for each and every coment, they mean a lot to me! Feel free to ask me anything because I always answer ;)