subota, 15. prosinca 2012.

Santa loves me!

Dobro jutro!
Djedu Mrazu sam se očito svidjela jer mi je noćas ostavio jedan poklončić! :D


Ogrlica! I to sa konjićem!
Djedica me dobro poznaje i zna da volim dugačke ogrlice sa životinjskim privjescima.
Iako obožavam mačke, nemam niti jednu na mačji privjesak! :)

Ogrlica se može nositi na jednu i na drugu stranu. Prvo sam mislila da je to morski konjić križan s konjem jer bez nogu baš liči na morskog konjica. :)

Što kažete, sviđaju li vam se ovakve ogrlice?  Je li vama djedica ostavio nešto prijevremeno?

Funny story: Probudila se ja ujutro i vidjela poklon. Sva sretna odem pred ogledalo da vidim kako mi stoji a dođe moja mama ''ma tko je to dobio morskog slonića?'' Hahah, umrle smo od smijeha! :)

Budite dobre, Shadow ;*

Nema komentara:

Objavi komentar

Hvala na svakom komentaru, jako mi puno znače! Slobodno pitajte jer uvijek odgovorim ;) / Thank you for each and every coment, they mean a lot to me! Feel free to ask me anything because I always answer ;)