srijeda, 5. prosinca 2012.

Christmas mani: Simplicity is the best!

Hi! :)
Danas slijedi prva Božićna manikura! :D
Kao što naslov kaže, jednostavnost je najbolja tako da sam za početak odabrala samo swatch dva lijepa lakića:


essence Fateful desire & Icy princess.

FD je potreban jedan sloj, moj drugi/treći omiljeni lak (na prvom i drugom su nudići :).
IP ima čudnu formulu; metalik je lak ali se sastoji od puno šljokica što se vidi na noktu jer jedan sloj nije dovoljan.
Na noktima se ne drže predugo, meni su izdržali 2 dana i onda su nastale krhotine...

Toliko od mene za danas :D
xoxo, Shadow

Nema komentara:

Objavi komentar

Hvala na svakom komentaru, jako mi puno znače! Slobodno pitajte jer uvijek odgovorim ;) / Thank you for each and every coment, they mean a lot to me! Feel free to ask me anything because I always answer ;)