nedjelja, 16. prosinca 2012.

DIY: a nail polish swatching wheel

Hello!
 
Kao što sam ranije na Twitteru napisala, sinula mi je jučer ideja kako napraviti swatching wheel.  :D
Kao i u svim DIY koje radim, potrebne su stvari iz kućne radinosti: plastična boca, skalpel, Patafix, čačkalice i škare.
Mislim da bi umjesto Patafixa bilo bolje raditi sa pištoljem, ali me bilo strah da mi ne spali plastiku.



Prvo sa skalpelom odrežite gornji i donji dio boce tako da vam ostane samo ravan dio.
Zatim odrežite dvije, 2 centimetra dugačke, ''trake'' od ravnog dijela boce.
Jednu traku odrežite otprilike u veličini nokta, 2x1 cm.
Zatim pomoću Patafixa spojite čačkalicu s umjetnim noktom.
Ako želite baš pravi swatching wheel možete još zaljepiti na cd umjetne nokte na čačkalici. Meni je zasad ovako dovoljno. Uglavnom, gotovi ste!
I možete početi sa isprobavanjem lakova!! :)

Odlučila sam ovaj swatching wheel koristiti za Božićne manikure.
Kasnije ću vam pokazati koje tri kombinacije sam već isprobala na umjetnim noktima!

xoxo, Shadow

Nema komentara:

Objavi komentar

Hvala na svakom komentaru, jako mi puno znače! Slobodno pitajte jer uvijek odgovorim ;) / Thank you for each and every coment, they mean a lot to me! Feel free to ask me anything because I always answer ;)