subota, 1. prosinca 2012.

DIY: a new stand for earings :)

Hello! :)
Danas ću vam pokazati kako sa jednostavnim priborom iz kuće možete napraviti stalak za naušnice. :D

Prije nego što je počela moja opsesija naušnicama, držala sam ih u ukrasnoj kutijici. Nakon što sam skupila više od 50 pari više nije imalo smisla gurati naušnice u kutiju jer bih uvijek zaboravila na neke s obzirom da nisu bile vidljive.
Onda sam obukla poveći komad stiropora jastučnicom i s pomoću pribadaća pričvrstila naušnice. To je izgledalo slatko i sve naušnice su bile vidljive no to mi je zauzelo skoro cijelu policu.
I tako sam došla na ideju da izložim naušnice na ribežu!


Prije nego što sam obojala ribež, morala sam ga izbrusiti da skinem svu hrđu. Zatim sam ga malo prebrisala s krpicom i krenula na bojanje. Naravno, možete ga i pustiti srebrnog ako želite.
 Za bojanje ribeža koristila sam boje za metal; bijelu i plavu.
Nakon što sam obojala ribež, pustila sam ga da se suši dva dana. Ribež se mora dobro osušiti inače će puštati boju po namještaju.
Kada se ribež osušio krenula sam na najzabavniji dio, postavljanje naušnica!
Nisam sve naušnice povješala jer mi nebi stale tako da su mi one najdraže izložene a ostale sam spremila u jednu prozirnu kutiju/koferić.

Nadam se da vam se sviđa!
Jedva čekam vam pokazati još DIY projekata koje sam u sobi napravila :D

xoxo, Shadow :)
P.S. Sviđa li vam se novi izgled bloga? :*

Nema komentara:

Objavi komentar

Hvala na svakom komentaru, jako mi puno znače! Slobodno pitajte jer uvijek odgovorim ;) / Thank you for each and every coment, they mean a lot to me! Feel free to ask me anything because I always answer ;)