ponedjeljak, 3. prosinca 2012.

Girly holo nude mani :)

Haj! :)
Evo jedne manikurice koju sam nosila prošli tjedan i dobila puno komplimenata na njen račun. :)

 
Koristila sam: LN nail polish, essence Holo toping please 12 i Nail art jewerly Milky way 02.

Ovaj LN lak je neki tamo :P prvi put za njega čujem ali je odličan. Lijepo maziv, fina četkica i jedan sloj je dovoljan. Količina je 12ml a cijena 10kn!
Nakon jednog sloja baby roze povukla sam kosu crtu uz rub nokta sa Holo toping, please.
Dodala sam još  essencove cirkoniće; mašnicu i ljubičasti cirkon.

Nadam se da vam se sviđa! :D
Poželite mi sreću, sutra pišem dva testa :(
xoxo, Shadow :)


Nema komentara:

Objavi komentar

Hvala na svakom komentaru, jako mi puno znače! Slobodno pitajte jer uvijek odgovorim ;) / Thank you for each and every coment, they mean a lot to me! Feel free to ask me anything because I always answer ;)