ponedjeljak, 17. prosinca 2012.

Christmas mani: Candy cane

Dobro jutro!
Vrijeme je za još jednu Božićnu manikuru!
Pripremite se za...
...candy canes!

Koristila sam: essence fame fatal i stampy polish stamp me! white.



Nakon jednog sloja fame fatala, pomoću essencove pločice, odštambiljala sam uzorak dijagonalnih prugica. Dodala sam još jedan sloj najboljeg top-coata ikad, Better than gel nails - Essence.
Srednji prst je definitivno najbolje ispao!
Nadam se da vam se sviđa!

                                                                             **********
Jučer sam pokušala napraviti snježnu kuglu po ovom tutorijalu:




Tzv. Teksaški masakr motornom pilom!! Post ću svejedno objaviti, ako ništa da i vi ne pogrješite kao ja... :)

xoxo, Shadow

Nema komentara:

Objavi komentar

Hvala na svakom komentaru, jako mi puno znače! Slobodno pitajte jer uvijek odgovorim ;) / Thank you for each and every coment, they mean a lot to me! Feel free to ask me anything because I always answer ;)