subota, 4. svibnja 2013.

Canvas love.

Hej!
Danas sam odlučila pokazati vam moje eksperimente na platnima na koje sam ponosna.
Željela sam kreirati jednostavnu i slatku kolekciju koja može svugdje pristajati, pa sam odabrala uzorke i slatku rečenicu. Zapravo, danas sam napravila još jedno platno s uzorkom, njega ću vam pokazati u nekom drugom postu ;)
Koristila sam akrilne boje i selotejp (izolir traku) i, naravno, kistove.
Pogledajmo što sam napravila!
Hey!
Today I decided to share my canvas experiments that I'm proud of.
I wanted to create a simple and cute collection that can fit in any space, so I went with patterns and a cute sentence. Actually, today I made another patterned canvas, I'm gonna show it in some other post ;)
I used acrilic paints and scotch tape and, of course, painting brushes.
Let's see what I made!


Kratke upute:
1. pozicionirajte selotejp .
2. obojite platno između linija selotejpa.
3. pustite da se osuši i pažljivo skinite selotejp.
And a short how-to:
1. place the scotch tape.
2. paint in the lines.
3. let it dry and carefully remove scotch tape.







 Ahh, volim slilkanje. Nadam se da ću naučiti  slikati teže stvari, tipa porteta ili prirode....:)
Ahh, I love painting. Hopefully, I'll learn how to actually paint, something like a portrait or nature....:)

Da li vi slikate? Ako ne, trebali biste! Opuštajuće je i zabavno! :)
Do you paint? If you don't, you should try! It's relaxing and funny! :)

Hvala na čitanju! / Thanks for reading!
Shadow <3.


Nema komentara:

Objavi komentar

Hvala na svakom komentaru, jako mi puno znače! Slobodno pitajte jer uvijek odgovorim ;) / Thank you for each and every coment, they mean a lot to me! Feel free to ask me anything because I always answer ;)