četvrtak, 23. svibnja 2013.

Random.

Danas je na repertoaru post u kojem ću vam pokazati neke manikure i pedikure koje nisam objavila, pjesme koje volim, random misli i lijepe slike iz mog Inspiration foldera :)
Uživajte!
*only in Croatian, sorry*

Prvo, molim vas glasajte za Bojanu, natjecanje traje još desetak dana, mada joj šanse i nisu neke (kme kme :/  ) -->  GLASAJTE OVDJE! (Samo pređite mišem preko slike i pisat će Bojana)
                                                  *         *         *          *          *         *
Evo moje trenutačne pedikure - Golden Rose 222 + essence Make it golden = *__*



A evo i jedne manikure! Kad sam bila kod frendice, nisam mogla odoljeti da ne isprobam par lakića pa sam napravila ovo: Avon Sea breeze, Gabrini (???) i essence crni liner. Avonov lakić me oduševio!



Što često slušam ovih dana:

Can't hold us - http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=bgjwAZ9TR3U
Thrift shop - http://www.youtube.com/watch?v=QK8mJJJvaes
More than friends - http://www.youtube.com/watch?v=ricmaGhkUBs
Live it up - http://www.youtube.com/watch?v=BofL1AaiTjo

Što čitam:

Igre gladi + lektire



-Tu i tamo nešto drugo tipa Sadako hoće živjeti...

Novosti:

-Spomenula sam vam da sam dobila jednu ponudicu, ona je u procesu realizacije, zato ništa neću reći prije toga da ne bih usprskala :D
-Napokon ću dobiti novi mobitel, nakon 4 godine ove krame bit će mi teško naviknuti se na mobitel koji se ne gasi samo zato što sam ga primila u ruke...:)

Planovi:

-Osim što se trudim pisati svakodnevno željela bih uvijek imati jedan post u pripremi pa njega objavim i napišem drugi za sutra. Funkcioniralo je jedno pet dana, sada sam se uljenila :P
-Ako završim školu sa odličnim ocjenama, kupujem Mint candy apple i naručujem China Glaze For Audrey i Snow!! Prekrižimo prste, čak i one na nogama ;)
-Željela bih biti aktivnija, svaki dan barem malo trčati, rolati se ili voziti biciklu. Zumba 2 puta tjedno mi nije dovoljna a i ja samo želim učvrstiti trbuh (pločice, ne :).
-Imam u planu (ali u glavi) već 5 manikura i barem 4 posta! Kad bih barem imala 20 ruku da ih mogu sve nalakirat :D
-Ovo proljeće sam dosta radila na sebi što se ponašanja tiće i nadam se da ću u srednjoj napokon naći neku osobu koju ću moći nazvati prijateljem u punom smislu te riječi...Ove dvoličnosti mi je puno kapa, a i tračanje se vraća u modu -.-

Nadam se da vas nije ubila ovolika količina podataka, morala sam to izbaciti iz sebe :)

Hvala na čitanju!!
Shadow <3.

Nema komentara:

Objavi komentar

Hvala na svakom komentaru, jako mi puno znače! Slobodno pitajte jer uvijek odgovorim ;) / Thank you for each and every coment, they mean a lot to me! Feel free to ask me anything because I always answer ;)