utorak, 7. svibnja 2013.

Summer cocktails inspired mani!

Haj, ljudeki!
Jel' uspjevate održati oči otvorene po ovakvim kišnim danima? Ja ih dane poboljšam lakiranjem noktiju i to uz pomoć neonaca :D
Hi, people!
Can you keep your eyes open on these rainy days? My how-to-make-a-bad-day-better recipe is: polish your nail! Actually, polish them in bright neon colors!! :D

Koristila sam/ I used:
Essence Floral Grunge Lily bloom
SGGM 152
            159
S-he 150
spužvicu / sponge




Manikuru sam započela sa jednim debljim slojem bijelog laka. Zatim sam nanijela jedan deblji sloj neonaca na sve nokte i pustila da se osuši. Na dva nokta sam napravila gradient sa suprotnim neoncem, a ostale sam začinila flekie-shimmer-šljokicama S-he 150. :)
I started the mani with one thick coat of white polish. Then I polished  a thick coat of neon polish and let it dry. On two nails I made a gradient with opposite color. On others I put a thick coat of S-he flekie-shimmer-glitter polish. :)

Jedna mala molbica: prijavila sam Bojanu na Facebook natjecanje za Whiskas mačku mjeseca i voljela bih i da Vi (čitatelji(ce)) glasate za nju! Možete glasati klikom ovdje. Hvala!! :D <3
Little request:  I would like you to vote for my cat Bojana here. She is in Whiskas The prettiest cat of the month competition and she would like to win :D Thank you!! <3

Hvala na čitanju! / Thanks  for reading!
Shadow 

Nema komentara:

Objavi komentar

Hvala na svakom komentaru, jako mi puno znače! Slobodno pitajte jer uvijek odgovorim ;) / Thank you for each and every coment, they mean a lot to me! Feel free to ask me anything because I always answer ;)