petak, 10. svibnja 2013.

Pastel Butterfly mani!

Hola ^^
Jedva čekam vam pokazati manikuru stoga neću puno brbljati! ;)
I can't wait to show you this mani so I'll skip regular talking! ;)

Koristila sam / I used:
essence Floral grunge Lily bloom
essence A lovely secret
franken - Točkorepka
essence Black is back
essence Nail art jewerly Milky Way




Prvo sam nanijela sloj bijelog laka. Zatim sam uz pomoć spužvice nanijela breskvastu i boju lavande. Na prva tri nokta sam napravila leptirova krila uz pomoć kistića, crnog laka, točkalice i bijelog laka. Na ostale sam naljepila cvijetiće. Vrlo jednostavno! :)
First I put a coat of white polish. Then I sponged peach and lilac (lavander) polish. On three nails I did butterfly wing mani and on others I just glued some flowers. Simple as that! :)

Hvala na čitanju! /Thanks for reading!
Shadow <3

4 komentara:

  1. Odgovori
    1. Slažem se, čak sam htjela manikuru pustiti na gradientu ali sam ušla u nekakvo nail art ludilo (samo smišljam nove manikure) :D

      Izbriši
  2. dobro je, sviđa mi se :D
    samo se sjeti malo počistiti zanoktice prije fotkanja :*

    OdgovoriIzbriši

Hvala na svakom komentaru, jako mi puno znače! Slobodno pitajte jer uvijek odgovorim ;) / Thank you for each and every coment, they mean a lot to me! Feel free to ask me anything because I always answer ;)