četvrtak, 2. svibnja 2013.

Nail care + new nail shape!

Bok svima! :)
Danas ću malo pričati o njezi svojih noktiju. (I to samo na hrvatskom.)

Kao prvo: nemam suhu kožicu, te je ne njegujem nikakvim kremicama i uljima. Možda kad budem starija ću imati tu potrebu ali zasad ništa :)
Nažalost, tu istu kožicu nerijetko gricnem, zajedno sa nekim neravnim vrhom nokta...stres čini svoje :(
A sada moji spasioci; baze, rašpica i ostali pribor!
Koristim kao baze sljedeće lakove: (svi su Essence) Ultra Strong, Pro white nail hardener, Nail Fixing sistem, Nail art protecting base coat, Studio nails base coat i Peel off base coat. 
Sa svima sam zadovoljna a najviše sa Ultra Strongom (dolje na slici).
Nikad nisam imala loše iskustvo s bazom sve dok nisam upoznala Peel off base coat, ali on zaslužuje poseban post! :/
Prije svake manikure stavim jedan sloj neke od baza koju (doslovno) nasumično odaberem.
Kutikulu poguram 1 tjedno i NIKAD ju ne režem, niti sam probala.
Koristim essencovu 3u1 rašpicu ovalnog oblika za stranom za rašpanje, zaglađivanje i poliranje. Ugl. same riječi hvale!! Ponekad posegnem za jednim aparatom za uređivanje noktiju marke Kiss. Primjetila sam ga u Mulleru u ZTC-u nasuprot essence štandu mada sam ga ja dobila još u prvom mjesecu ;)
To je manje-više sve o mojoj njezi noktiju a ako je nekom bitno; koristim (trenutačno) essence a inače Aveo odstranjivač laka za nokte.

Slijede slike na kojima nemam nikakav lak (1.red, 3.slika), nokti s novim oblikom bez baze a kasnije i s njom.
Ovalno-špicasti oblik sam dobila rašpanjem (ne biste rekli :P) ali je i grickalica pripomogla! :D



Znam, imam ostatke crvenog laka po noktima! Ruby Pumps me toliko voli da se ne skida :P
I da, znam da sam prvo stavila after a onda before jer sam prekasno shvatila da sam pomiješala fotke :P
Mali milijun slika se vrte po folderu na kojima držim ruku u svim mogućim pozama dok se divim noktima :D

Toliko o mojim noktićima, ako sam nešto izostavila pitajte u komentarima :)

Hvala na čitanju!
Shadow

Nema komentara:

Objavi komentar

Hvala na svakom komentaru, jako mi puno znače! Slobodno pitajte jer uvijek odgovorim ;) / Thank you for each and every coment, they mean a lot to me! Feel free to ask me anything because I always answer ;)