ponedjeljak, 6. svibnja 2013.

DIY: Memories jar!

Ćao ljudi!
Vjerojatno svi znate za one staklenke u koje ubacujete papiriće sa svim lijepim stvarima koje su se dogodile protekle godine. Ja sam napravila jednu sa nekih 4 mjeseca zakašnjenja od početka godine, ali nema veze jer je već polupuna!! :)
Hi guys!
You all know about those jars that you fill with memories written on a piece of paper. I made one with about 4 months of delay, but it doesn't matter, it's already half full!! :)

Koristila sam / I used:
staklenku / jar
papir u boji / colored paper
škare / scissors
ljepilo / glue
kemijsku / pen
selotejp / scotch tape


1. Postavljanje natpisa: Izrežite papir(ić) po želji i na njega napišite nešto tipa : Good memories, Pozitive stuff that happened, Little life joy, itd. Zalijepite sa ljepilom i dodatno učvrstite sa selotejpom ako nije neko kvalitetno ljepilo.
2. Ukrašavanje poklopca: Prekrijte sa selotejpom cijeli poklopac što urednije režući višak i zaglađujući površinu. Ako želite, napišite nešto i na njega! :)
1. Placing the title: Cut a paper and write somethong on it such as: Good memories, Pozitive stuff that happened, Little life joy, etc... Glue it up and to secure it, add some scotch tape on the edges.
2. Decorating the cap: Cover the whole cap with scotch tape and if you want to, write something on it, too! :)

Imate li vi svoju staklenku? Jel' ju punite redovito?
Do you have your jar? Are you filling it up frequently?

Hvala na čitanju! / Thanks for reading!
Shadow <3

2 komentara:

  1. Ovo je baš kul! ALi ja bih to započela i ne bih dovršila. Kao što sam počela na početku godine, fotkati se svaki dan, i eto već nisam 3 mjeseca. Ništa ne završim :( Sladak blog :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala :) i ja sam krenula sa slikanjem svaki dan i ima dana kad nisam uopće raspoložena a ima nekih kada se nemogu odvojiti od fotića :D Što se tiče ''napuštenih'' projekata, been there done that. Pripremam jedan DIY post već 3-4 mjeseca ali nikako da to privedem kraju. Zato sam se dosjetila jednostavnog rješenja: sve što započnem/kupim a ne upotrijebim u roku od 3 mjeseca, upoznat će kantu za smeće! :D Samo se trudi i na kraju će ti to postati lak poslić ;)

      Izbriši

Hvala na svakom komentaru, jako mi puno znače! Slobodno pitajte jer uvijek odgovorim ;) / Thank you for each and every coment, they mean a lot to me! Feel free to ask me anything because I always answer ;)