srijeda, 15. svibnja 2013.

Neon Ombre mani!

Hej ljudi!
Danas ću vam pokazati lak koji u bočici izgleda radioaktivno a na noktima bljedunjavo :/
Hey guys!
Today I'm gonna show you a nail polish that looks radioactive in bottle but on nails it's pale :/

Koristila sam / I used:
 S-he 115 (2 coats)
 SGGM 123 ( 1-5 coats)


Nakon jednog debljeg sloja bijelog laka, krenula sam s neoncem.
Dakle, na svaki nokat sam nanijela jedan sloj, pa na četiri nokta dva sloja, pa na tri nokta tri sloja, itd... tako da je na malom prstu pet slojeva.
Vrijeme sušenja i nije tako strašno a cijena laka je 11,90 kn.
After one coat of white polish, I used the neon green.
So, on  each nail I polished 1 coat of green, on four nails I polished two coats, on three nails I polished three coats, etc....so on pinky I have 5 coats.
Drying time is ok and the price is 11,90 kn (1,60 eu).

Volite li zelene neonce? Imam još jednog, isto od SGGM ali je prekrivanje puuuno bolje.
Do you like green neons? I have one more green neon, it is also SGGM but its coverage is better.
Hvala na čitanju! / Thanks for reading!
Shadow.

2 komentara:

Hvala na svakom komentaru, jako mi puno znače! Slobodno pitajte jer uvijek odgovorim ;) / Thank you for each and every coment, they mean a lot to me! Feel free to ask me anything because I always answer ;)