subota, 11. svibnja 2013.

Drippy strawberry mani!

Haj!
Još jedna manikura je na redu, ovaj put inspirirana bojama jagode!
Neću duljiti, preumorna sam.
Hi!
Another manicure is ready to be published, this time I was inspired with strawberries.
I wont be to long, I'm to tired.

Koristila sam / I used:
essence Glamorous life
franken (thanks Afrodita!)
dooting tool



Znam da su je okolno područje nokta loše očišćeno, no to je najveći problem Glamorous lifa: teško skidanje. Šmrc, a tako je predivan!
I know I didn't cleaned cuticles  well but Glamorous life is very hard to clean. That's his bigest problem.
He is so gorgeous!

Hvala na čitanju! / Thanks for reading!
Shadow <3

Nema komentara:

Objavi komentar

Hvala na svakom komentaru, jako mi puno znače! Slobodno pitajte jer uvijek odgovorim ;) / Thank you for each and every coment, they mean a lot to me! Feel free to ask me anything because I always answer ;)