ponedjeljak, 16. siječnja 2012.

Essence nude it!-swatchevi

Kao prvo,želim se ispričati zbog mog neredovitog pisanja.Bio mi je rođendan i onda laptopu nisam uspjela ni prići.:/A sada,nedavno sam kupila predivan Essence colour and go lakić.Tražila sam neku bež-krem boju koja će mi biti izvrsna podloga za nail art ili za neke obične manikure.Radi se običnoj  nude boji koja vrlo sliči Essie cappucino laku.
Essence nude it!70-prekrasna nijansa bez šljokica i shimmera.
 
 





Boja je lijepa ali kvaliteta malo manje.Morala sam nanijeti 4 sloja da bi boja bila potpuna tj.neprozirna i ista kao i u bočici.Cijena je kao i uvijek 11,90.Evo swatcheva:
Boja nakon 1. sloja izgleda ovako.Nokti izgledaju ružno,bolesno i neuredno.Malo sam se razočarala no kada sam nanijela slijedeći sloj,bila sam zadovoljnija.

Nakon drugog sloja,boja postaje svijetlija i izgleda baš kao cappucino.

Treći sloj je divan.Nokti izgledaju otmjeno i uredno.Prva slika slikana je pod umjetnim svjetlom a druga na Suncu.Sutra Vam donosim manikuru u kojoj sam koristila ovaj lak.:D Sviđa li Vam se lak?Više volite nude,prirodne boje ili jake,fluorescentne boje koje upadaju u oči?
Do slijedećeg posta,
Shadow <3

1 komentar:

  1. Sviđa mi se lak :) Nema pravila, nekad mi se nešto sviđa, a nešto ne :) Stigli su mi kistići za crtanje po noktima pa eksperimentiram s njima, a ovako inače volim uskladit nokte s odjećom :D

    OdgovoriIzbriši

Hvala na svakom komentaru, jako mi puno znače! Slobodno pitajte jer uvijek odgovorim ;) / Thank you for each and every coment, they mean a lot to me! Feel free to ask me anything because I always answer ;)