četvrtak, 5. siječnja 2012.

High style manikure



 Znate ono,gledate film i vidite npr. kako je lijepo soba uređena pa i svoju poželite tako namjestiti?A pa tako je meni došla inspiracija za ovu manikuru.Gledala sam razne modne revije i emisije na TV-u (STYLE i fashion) i poželjela se obući u Chanel,Gucci,Christian Louboutin...No nismo svi u takvim prilikama pa dok ne odem u neki njihov dućan nosit ću ih na noktima.Ovo su moje High style manikure.1.je Chanel a 2. Burberry.
 Za Chanel koristila sam:S-he stylezone 350-crni lak,Essence bijeli tip painter,S-he stylezone 115-bijeli lak,Essence tip painter Grape-metallic rocks 11,Essence XXXL shine nail polish 01 clear as ice i srebrne cirkoniće.
                                    




Za Burberry koristila sam:S-he stylezone 115-bijeli lak,S-he stylezone 350-crni lak,S-he stylezone 185-crveni lak.Ovaj mali lakić što na slici izgleda narančasto zapravo je trebao ići preko bijelog.Naime još nisam kupila neki lijepi krem la za nokte pa sam mislila da će ovako izgledati krem-bež.NIJE tako izgledalo. Do slijedećeg posta,Shadow

Nema komentara:

Objavi komentar

Hvala na svakom komentaru, jako mi puno znače! Slobodno pitajte jer uvijek odgovorim ;) / Thank you for each and every coment, they mean a lot to me! Feel free to ask me anything because I always answer ;)