utorak, 17. siječnja 2012.

Sophisticated V-french

Čaos <3,ovu manikuru sam imala prije 5 dana i sada ću Vam je pokazati! :)
Koristila sam:
Essence colour and go-nude it 70
essence cracking base-sparkling champagner 01
plavi dijamantići(cirkonići)
1-Nakon što nanesete bazni lak,nalakirate nude it lak u 3 sloja.
2.Kada se lak osuši,oblikujte V liniju na vrhu nokta,kao na slici,sa sparkling champagneirom.

3.Za kraj dodajte jedan dijamantić u kut V linije.I naravno top coat!
Finito!Gotove ste.Jednostavna manikura koja djeluje profinjeno.

 1.Slika je sa blicem a druga bez.


Nadam se da Vam se sviđa!
Do slijedećeg posta,
Shadow <3

Nema komentara:

Objavi komentar

Hvala na svakom komentaru, jako mi puno znače! Slobodno pitajte jer uvijek odgovorim ;) / Thank you for each and every coment, they mean a lot to me! Feel free to ask me anything because I always answer ;)