petak, 6. siječnja 2012.

Girly Catrice manicure

Za Stipanju(26.12.)sam išla na obiteljski ručak i htjela sam se obući slatko i šareno.Naravno,i nokti su morali biti u skladu pa Vam predstavljam Girly catrice manikuru.Koristila sam:Catrice Pool party at night 410
                                                                                                     Catrice Lucky in lilac 130
                                                                                                      essence stampy polish-stamp me white!

1.Svaki nokat nalakiram u drugu boju(ljubičastu ili plavu)
2.Nakon što se potpuno osuše(2-3 sata)sa štambiljem otisnem mašnicu na svaki nokat
3.Slijedi topcoat i to je to!
Nadam se da Vam se svidjela ova girly manikura koja se može napraviti u raznim drugim varijantama,po Vašoj želji.Evo slika moje odjevne kombinacije:I moja ukosnica!Šalim se,tu je frizure,radi.Do slijedećeg posta,Shadow <3

2 komentara:

Hvala na svakom komentaru, jako mi puno znače! Slobodno pitajte jer uvijek odgovorim ;) / Thank you for each and every coment, they mean a lot to me! Feel free to ask me anything because I always answer ;)