srijeda, 4. siječnja 2012.

recenzija mog everyday make upa

Dok nisam povećala svoju kolekciju olovki za oči,maskara i sjajila,šminka na ovoj slici bila je uvijek sa mnom.
Essence maskara 2 in 1 volume-apsolutno moja najdraža maskara.Za produljene trepavice bez grudica,samo za prirodniji izgled koristim Look 1.A za ogromne trepavice na kojima se već polako počinju skupljati grudice,:D,koristim Look 2.Cijena je 30 kuna.Inače maskare sa tako dobrim učinkom koštaju 80-100 kuna i to zato što se radi o nekoj marki.ova maskara me za malo novca oduševila!
Essence cover stick-korektor u sticku-za moje male podočnjake je odličan.Također odlično pokriva prištiće.Dolazi u 3 nijanse;ja sam dobila onu najtamniju i skoro je ista kao moja prava boja kože.Cijena je 17,90.
Essence metallic olovka za oči white divine 02-predivna kremasta bijela olovka za oči.Ima srebrni shimer u sebi i dugotrajna je.Cijena joj je 11,90 i za tu cijenu je odlična.
XXXL nudes sjajilo za usne Pure beauty 01-u bočici izgleda breskvasto ali na usnama je prozirno.Divno sjajilo za izgled mokrih usana.Cijena je 15,90.Ne traje vrlo dugo ali usne izgledaju veće s njime.
do slijedećeg posta,Shadow <3

Nema komentara:

Objavi komentar

Hvala na svakom komentaru, jako mi puno znače! Slobodno pitajte jer uvijek odgovorim ;) / Thank you for each and every coment, they mean a lot to me! Feel free to ask me anything because I always answer ;)