petak, 13. siječnja 2012.

Sneackers mani

Haj,ovu manikuru sigurno ste već na You-Tubu vidjele a ja sam je odlučila isprobati.Radi se o Sneackers manikuri ili starkama na noktima.Vrlo jednostavna manikura i sigurno ću je opet napraviti se drugom bojom u podlozi.Koristila sam:Essence colour & go ultimate pink 08
                                 S-he stylezone 115-bijeli lak
                                  essence bijeli tip painter
                                  Essence tip painter Grape-metallic rocks 11
                                  essence XXXL shine clear as ice 01
1.Nakon što nanesete bazu,nalakirajte 2 sloja ultimate pink laka i pričekajte desetak minuta da se osuši.
2.S bijelim tip painterom napravite liniju kao za francusku manikuru,po mogućnosti čim deblju.
3.Liniju između bijelog i rozog laka odvojite tip painterom grape-metallic rocks.Ta linija se može povući i crnim ili bilo kojim tamnim lakom.
4.Sa grape-metallic rocks povucite okomite linije do bijelog laka.
 5.Napravite 2 točke,ovisno o duljini nokta.
6.Sa bijelim tip painterom radite cik.cak liniju,spajajući točke.Linija mi je ''pijana'' jer mi ruke još nisu dovoljno mirne da bih mogla povući ravnu crtu. :D

7.Dodajte top coat i gotove ste!
Do slijedećeg posta,
Shadow <3

Nema komentara:

Objavi komentar

Hvala na svakom komentaru, jako mi puno znače! Slobodno pitajte jer uvijek odgovorim ;) / Thank you for each and every coment, they mean a lot to me! Feel free to ask me anything because I always answer ;)