ponedjeljak, 16. siječnja 2012.

Ombre skittles-my version & glitter all over the roof mani

Hej,kratak postić samo neke slikice.Pokupila sam ideju se svog najdražeg bloga Polish art addiction i naravno,kako obožavam sve šareno;morala probati.Ovo je link od manikure i tamo možete pogledati ''proces izradbe'';).http://polishartaddiction.blogspot.com/2011/08/ombre-skittles.html
Ovako je to meni ispalo:


Ovu sam ja ''izmislila''.To su srebrne šljokice preko kojih na vrhove idu zelene šljokice.


Slike su mutne,znam,ali nisam mogla bolje uspjeti pofotkati Glitter all over the roof manikuru.
Nadam se da Vam se sviđa :*
Do slijedećeg posta,
Shadow <3

Nema komentara:

Objavi komentar

Hvala na svakom komentaru, jako mi puno znače! Slobodno pitajte jer uvijek odgovorim ;) / Thank you for each and every coment, they mean a lot to me! Feel free to ask me anything because I always answer ;)