četvrtak, 5. siječnja 2012.

something and green french

Prije nego što vam otkrijem manikuru reći ću vam svoj mali ''tretman'' prije svake manikure.Nakon što skinem lak nokte,naravno,očistim i isturpijam sa svojom najdražom rašpicom-Essence shape and style.Savršeno mi oblikuje nokte i ispolira ih.Cijena je 20,90.
Zatim Essence ultra strong-moji nokti su bili vrlo lomljivi i krhki ali nakon ovog učvršćivača potpuno su otvrdnuli.Nokat nisam slomila još od prošle godine =P.Jedino što mi nokti,kao i uvijek,sporo rastu.Znali netko provjereno neki lak za RAST noktiju?Cijena je 16,90.
Na slici je i moj aceton.Odličan je!Čak se i šljokice brže skidaju.Neki su govorili da dosta isušuje nokta ali ja se ne slažem.Cijena je 11,90.
A sada manikura!Zelena  je moja omiljena boja i njoj sam posvetila ovu manikuru.
Korišteni proizvodi:Essence nail art lak u olovci 08 fresh green
                              Essnce colour and go choose me!38
                              Essence XXXL shine clear as ice 01(zaštitni nadlak)
                              Essence french glam stickers
 Ova olovka za manikuru nije baš najbolja.Imam crnu i zelenu olovku.Crnu sam jednom koristila i više mi ne radi. :( Neznam što je posrijedi ali na isti način koristim i zelenu a ona je sasvim u redu.Uglavnom,te olovke nisu dugotrajne.Meni se nakon nekoliko pranja ruku počela u komadićima skidati manikura :/Evo slika.Uživajte!Do slijedećeg posta,Shadow <3

Nema komentara:

Objavi komentar

Hvala na svakom komentaru, jako mi puno znače! Slobodno pitajte jer uvijek odgovorim ;) / Thank you for each and every coment, they mean a lot to me! Feel free to ask me anything because I always answer ;)